24.9.2024
18.9.2024
3
Oct
2024
4
8
Find more news and events
Suomeksi
In English
Onko organisaationne kirjallisessa asiakasviestinnässä vielä haasteita tai puutteita? Räätälöidyn asiakasviestinnän koulutuksen avulla hiotte viestintänne vakuuttavaksi, yhdenmukaiseksi ja ymmärrettäväksi.
Onko yritykselläsi ajankohtaista ottaa askeleita kohti asiakasohjautuvampaa liiketoimintaa? Mitä se tarkoittaa käytännössä? Millaista kilpailuetua paremmalla asiakkuusymmärryksellä voi saavuttaa? Mitä mahdollisuuksia digitalisaatio tuo tulleessaan? Tällä opintojaksolla haetaan vastauksia näihin ja moniin muihin asiakkuuksien, markkinoinnin ja myynnin kysymyksiin. UEF EMBA kokonaisuuden moduulin opintojakso, yksittäisenä suoritettava