Verkkokirjahyllyn näkymä tabletilla

Verkkokirjahyllyn ja Suomen Laki -hakupalvelun käyttökoulutuswebinaari opiskelijoille ke 15.9. klo 9.30-10.30

• Webinaari
  • Kirjaston tapahtuma
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Lisää kalenteriin:

Alma Talent järjestää Verkkokirjahyllyn ja Suomen Laki -hakupalvelun käyttökoulutusta opiskelijoille keskiviikkona 15.9. klo 9.30-10.30. Alma Talentin asiantuntijoiden opastuksella opit sekä palveluiden tärkeimmät toiminnallisuudet ja sisällöt että hyödyntämään palveluita tiedonhaussa opinnoissasi.

Tilaisuus räätälöidään osallistujien kiinnostuksen ja tiedontarpeiden mukaan - kerro rohkeasti omat toiveesi, kun täytät ilmoittautumislomakkeen. Koulutus järjestetään etäyhteydellä, ja se tarjotaan samanaikaisesti kaikille Suomessa oikeustieteen opintoja tarjoavien yliopistojen opiskelijoille.

Kiitoksena osallistumisestasi saat tilaisuuden jälkeen käyttöoikeuden Alma Talent Kirjat -lukuaikasovellukseen maksutta kahdeksi viikoksi. Sovellus sisältää äänikirjoja ja e-kirjoja vaurastumisen, bisneksen ja elämäntaidon teemoista. Lisäksi kustantaja arpoo osallistujien kesken 100 euron kirjalahjakortin Alma Talent Shopiin.

Verkkokirjahylly: tenttikirjasi diginä
Suomen Laki -hakupalvelu: aina ajantasainen lainsäädäntö, oikeuskäytäntö ja esityöt

Tutustu Alma Talentin opiskelijaetuihin