Opinto-ohjaaja Terhi Keltanen neuvoo opiskelijaa avoimen yliopiston opintoihin.

Jatkuva työssäoppiminen ja aikuisten osaaminen -verkkokurssi

Täydennyskoulutus
Verkkokurssilla syvennytään jatkuvan työssäoppimisen merkitykseen ja aikuisten osaamisen kehittämiseen. Saat käytännön keinoja tukea jatkuvaa oppimista ja edistää työyhteisön osaamisen kasvua.
smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
  • HRakatemia
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus
Hinta:
139 € (alv 25,5%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Tällä kurssilla opit, mitä jatkuva työssäoppiminen tarkoittaa ja miten sitä voidaan vahvistaa organisaatiossa. Perehdyt osaamisen, asiantuntijuuden ja osaamisidentiteetin rakentumiseen. Lisäksi opit soveltamaan oppivan organisaation ja organisaation oppimisen käytäntöjä työelämässä.

• Jatkuvan oppimisen merkitys, lähestymistavat ja määritelmä
  • Työssä ja työn vuoksi tapahtuva oppiminen
  • Työssä oppimisen käytännöt ja seuraukset
  •  Osaaminen, asiantuntijuus ja osaamisidentiteetti
  • Oppiva organisaatio ja organisaation oppiminen.

Tämän verkkokurssin suoritettuasi

• ymmärrät jatkuvan oppimisen ja työssä oppimisen käsitteet, merkityksen ja seuraukset
  • tunnistat osaamisen, asiantuntijuuden ja osaamisidentiteetin rakentumista ja hahmotat niiden edellytyksiä
  • lisäksi ymmärrät oppivan organisaation ja organisaation oppimisen käytäntöjä ja osaat soveltaa niitä työelämässä

Esihenkilötyössä sekä henkilöstöhallinnossa toimivat tai kyseisiin tehtäviin suuntaavat. Kaikki aiheesta kiinnostuneet.

139,00 € (sis. alv 25,5 % = 28,24 €)

Verkkokurssille osallistumisen voi perua 14 kalenteripäivän sisällä ilmoittautumisesta, mikäli asiakas ei ole aloittanut
verkkokurssin suorittamista. Jos ilmoittautuminen perutaan myöhemmin laskutetaan asiakkaalta koulutuksen hinta
kokonaisuudessaan, vaikka asiakas ei olisi aloittanut verkkokurssin suorittamista. Verkkokurssin suorittamisella
tarkoitetaan sitä, että asiakas on kirjautunut saamallaan kurssiavaimella oppimisympäristöön. Tällöin perumisoikeus
ei ole enää voimassa. Peruminen tehdään sähköpostilla koulutuskoordinaattori Anne Pennaselle, annemaarit.pennanen@uef.fi tai koulutussihteeri Sanna Nissiselle, sanna.nissinen@uef.fi.

Verkkokurssi on käytettävissä kolme (3) kuukautta  ilmoittautumisajankohdasta.

Koulutus voidaan perua järjestäjän toimesta ilman, että siitä aiheutuu järjestäjälle maksuvelvoitetta.

Johtamisen täydennyskoulutukset

Tilaa uutiskirje

verkkokurssit

Learn 24/7 -​verkkokurssit

Opi uutta tai kehitä taitojasi juuri silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Learn 24/7 -verkkokurssit perustuvat tutkittuun tietoon ja antavat sinulle mahdollisuuden oppia joustavasti ja nopeasti oman tahtisi mukaan.