Valkoiset ruusut turkoosilla puutasolla

Itä-Suomen yliopiston henkilöstölle kunniamerkkejä itsenäisyyspäivänä 2023

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on päättänyt antaa kunniamerkkejä ansioituneille kansalaisille itsenäisyyspäivänä 6.12.2023.

Itä-Suomen yliopiston henkilökunnasta Suomen Valkoisen Ruusun I luokan ritarimerkin saavat dekaani, professori Janne Pietarinen, varadekaani, professori Markku Hauta-Kasari, laitosjohtaja, professori Jarkko Ketolainen ja yksikön johtaja, professori Pekka Mäntyselkä.

Suomen Valkoisen Ruusun ritarimerkki saavat vanhempi yliopistonlehtori Marja-Leena Hyvärinen ja apulaisprofessori Taru Peltola. Suomen Leijonan ansioristin saavat laboratoriomestari Erkki Miettinen ja suunnittelija Outi Suorsa.

Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitalin saavat osastosihteeri Helena Pernu ja Project Controller Tarja Holopainen.

Kaikki kunniamerkkien saajat ovat luettavissa verkko-osoitteesta www.ritarikunnat.fi.