Avoimessa yliopistossa opiskelleet Kielo Kitunen ja Aino Mäkinen yhteiskuvassa kirjastotilassa.

Kielo Kitunen ja Aino Mäkinen saivat avoimen yliopiston opinnoista arvokasta tietoa ja valmiuksia tutkinto-opiskelijaksi.

Luo oma opintopolkusi avoimessa yliopistossa

Välivuosi tulee iloksi ja hyödyksi Itä-Suomen yliopiston avoimessa yliopistossa: treenaa valintakokeisiin, opiskele joustavasti verkossa ja valmistu unelmiesi tutkintoon etuajassa.

Avoimen yliopiston opinnot tarjosivat mulle juuri sitä, mitä tarvitsin. Ne olivat joustavia ja sopivat hyvin aikatauluuni.

Tuuli Uutela

Opiskelija Tuuli Uutela

Mä suosittelen avoimen yliopiston opintoja etenkin nuorille, jotka kaipaavat lisää varmuutta ja eivät ehkä vielä tiedä, mitä jatko-opintoja haluaisivat suorittaa.

Kielo Kitunen

Avoimessa yliopistossa opiskellut Kielo Kitunen.

Avoin yliopisto oli vahvasti mukana siinä, että pystyin tekemään mun unelmasta totta.

Aino Mäkinen

Avoimen yliopiston opiskelija Aino Mäkinen
Jatkuvan oppimisen asiantuntija Terhi Keltanen
Jatkuvan oppimisen asiantuntija Terhi Keltanen tuntee avoimen yliopisto-opetuksen ja opiskelijoiden ohjauksen.