Lasse Eronen, Dawn Oler, Teresa Butler-Doran sekä Kari Sormunen.

Lasse Eronen (vas.), Dawn A. Oler, Teresa Butler-Doran ja Kari Sormunen tapaavat toisiaan noin kerran kuukaudessa. Tapaamiset sovitaan ympäri kaupunkia tai jopa maakuntaa, jolloin voidaan yhdessä tutustua uusiin kohteisiin.

Näkökulmat avartuvat ja kansainvälinen ymmärrys lisääntyy Fulbright-stipendiaattina

Itä-Suomen yliopisto tarjoaa opiskelijoilleen ja henkilökunnalleen useita eri mahdollisuuksia kansainväliseen vaihtoon.

• Teksti Nina Venhe | Kuvat Niko Jouhkimainen

Yhdysvalloissa viettämäni ajan ansiosta kansainvälinen tietämykseni parani, kielitaitoni kasvoi ja näkökulmat omaa alaani kohtaan lisääntyivät.

Kari Sormunen

Vanhempi yliopistonlehtori

Dawn Oler ja Teresa Butler-Doran Rougen tiskillä.
Dawn A. Oler (vas.) ja Teresa Butler-Doran eivät tunteneet toisiaan ennen Suomeen tuloa, mutta nyt he ovat ylimpiä ystävyksiä. ”Kummallakin meistä on omat vahvuutemme, joten Suomessa seikkaillessamme olemme hyvä ja toisiamme täydentävä tiimi."

Ennen Suomeen tuloa meille kerrottiin, että suomalaiset ovat ujoja ja hitaasti lämpeneviä. Meidän mielestämme se ei pidä ollenkaan paikkaansa!

Dawn A. Oler

Opettaja