UEFin liput.

Terran toimitus siirtyi Karjalan tutkimuslaitokselle

YTT Maarit Sireni aloitti vuoden 2020 alussa Suomen Maantieteellinen aikakauskirja Terran päätoimittajana. Terra on Suomen johtava maantieteen tieteellinen yleislehti, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Siinä julkaistaan maantieteellisiä tai maantiedettä sivuavia artikkeleita, katsauksia, kirja-arvioita, puheenvuoroja ja uutisia suomeksi tai ruotsiksi. Terra on indeksoitu Elsevierin ylläpitämässä Scopus-viittaustietokannassa. Lehti on arvioitu Julkaisufoorumin tasolle 2. Se on avoimesti saatavilla osoitteessa https://terra.journal.fi/.

Terran toimitussihteerinä toimii Evi-Carita Riikonen ja taitosta vastaa Leeni Herrala. Toimitusneuvostoon kuuluvat Jan Hjort (Oulun yliopisto), Jouni Häkli (Tampereen yliopisto), Tommi Inkinen (Helsingin yliopisto), Kirsi Pauliina Kallio (Tampereen yliopisto), Ari Lehtinen (Itä-Suomen yliopisto), Sami Moisio (Helsingin yliopisto), Päivi Rannila (Turun yliopisto), Olli Rosenqvist (Jyväskylän yliopisto), Sirpa Tani (Helsingin yliopisto), Markku Tykkyläinen (Itä-Suomen yliopisto) ja Kati Vierikko (Suomen ympäristökeskus).

Lisätietoja: maarit.sireni(at)uef.fi

Karjalan tutkimuslaitos