Sari Kaartoaho kiittää vuoden opiskelijan palkinnosta

Kuva: Avance

Vuoden 2021 opiskelijan apuraha Sari Kaartoaholle

Oikeustieteiden laitos myöntää vuosittain vuoden opiskelijan apurahan oikeustieteen ylioppilaalle poikkeuksellisen hyvän opintomenestyksen tai muun opinnoissa osoitetun poikkeuksellisen aktiivisuuden perusteella.

Vuoden 2021 opiskelijan apurahan (500 euroa) sai Sari Kaartoaho. Hän on edennyt opinnoissaan erittäin ripeästi hyvin arvosanoin. Hän suoritti vuonna 2021 yli 90 opintopistettä, ja hänen arvosanojensa keskiarvo oli noin 4,4. Hän on myös jakanut aktiivisesti opiskeluvinkkejä muille opiskelijoille ja osallistunut keskusteluun opetuksen laadusta.

Kaartoaho palkittiin oikeustieteen ylioppilaiden ainejärjestö Judica ry:n vuosijuhlassa lauantaina 12.3.2022. Palkinnon luovutti oikeustieteiden laitoksen opetuksesta vastaava varajohtaja Sampo Mielityinen.

Oikeustieteiden laitos onnittelee Saria!

Lisätietoja: opetuksesta vastaava varajohtaja Sampo Mielityinen, p. 050 573 2067

Nainen vastaanottaa palkinnon juhlatilaisuudesssa.