Avoin yliopisto: Työelämän suomi, etäopetus, syksy 2024

40 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Sisältö:

• työelämän epämuodolliset ja muodolliset vuorovaikutustilanteet
  • suomalaiset työelämän käytänteet
  • työelämän sanasto
  • työelämän tekstit
  • omasta osaamisesta kertominen

Osaamistavoitteet:

Opiskelija

• osaa toimia tavallisimmissa työelämän viestintätilanteissa
  • osaa kirjoittaa joitakin työelämässä tarvittavia tekstejä
  • tunnistaa ja osaa jo käyttää omaan alaan liittyvää työelämän sanastoa
  • osaa kertoa itsestään ja omasta osaamisestaan

Suoritustapa: Esimerkiksi luennot, suulliset ja kirjalliset pari- ja ryhmäharjoitukset ja itsenäinen työskentely. Kurssin kokonaistyömäärä on 54 tuntia.

Opintojakson hyväksytty suorittaminen ja mahdolliseen tenttiin osallistuminen edellyttävät aktiivista osallistumista ja opintojaksoon kuuluvien tehtävien tekemistä hyväksytysti annetussa aikataulussa.

Aikataulu: 9.9.-23.10. Etäopetus maanantaisin klo 12-14, keskiviikkoisin klo 14-16 ja perjantaina 4.10. klo 10-12.

Lisätietoja ja aikataulut löytyvät Peppi-opinto-oppaasta.

Opintomaksu on 20 € / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2024–2025.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Päiväopetus
Suomi
Englanti

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumislomakkeelle, johon sinun tulee täyttää omat tietosi sekä tieto opintojaksoista, joille haluat ilmoittautua.Täytäthän lomakkeen huolellisesti. Lasku opintomaksusta lähetetään sinulle ilmoittautumisen jälkeen postitse tai sähköpostitse. Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

II Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti. Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä opintoasiainsihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2024-08-08 09:00