Kemian perusopinnot, lv. 2024-2025

Hinta:
375 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Suoritettuaan opintokokonaisuuden opiskelija (1) omaa teoreettisen peruskäsityksen kemian eri osa-alueista ja (2) tuntee perustyöskentelymenetelmät käytännön laboratoriotyöskentelystä.

Opintokokonaisuus (25 op) koostuu seuraavista opintojaksoista:

Kohderyhmä: Luonnontieteistä, kemiasta sivuaineena ja alan opetustehtävistä kiinnostuneet sekä ammatillisen osaamisen kehittämiseksi.

Opinnot toteutetaan lähi-, monimuoto- ja vekko-opintoina. Opintojaksojen tarkemmat kuvaukset ja aikataulut löytyvät opintojaksokohtaisilta sivuilta ja Pepin opinto-oppaasta.

Ohje ilmoittautumiseen:

Voit ilmoittautua opintoihin a) opintojakso kerrallaan, jolloin opintojen hinta on 20 € / opintopiste tai b) koko perusopintokokonaisuuteen (9 opintojaksoa) kerralla, jolloin opintojen hinta on 375 € (15 € / opintopiste).

Yksittäisille opintojaksoille voit ilmoittautua jokaisen opintojakson omalla sivulla. Perusopintokokonaisuuteen (kaikki 9 opintojaksoa) voit ilmoittautua tällä sivulla.

Perusopintokokonaisuuteen on mahdollista ilmoittautua 3.9.2024 saakka. Yksittäisille opintojaksoille voi ilmoittautua vielä tämän jälkeenkin, kunkin opintojakson viimeiseen ilmoittautumispäivään saakka. Saat opiskeluoikeuden opintoihin ilmoittautumishetkestä lukuvuoden loppuun (30.7.2024) saakka. Käytännössä kukin opintojakso on mahdollista suorittaa vain sen järjestämisajankohtana. Opintojaksojen aikataulut ovat nähtävissä Pepin opinto-oppaassa.

Huomioithan, että jos et saa suoritettua kaikkia perusopintokokonaisuuteen kuuluvia opintojaksoja kuluvan lukuvuoden aikana, sinun tulee ilmoittautua ja maksaa opintojakso uudelleen seuraavana lukuvuonna.

Aikaisempien opintojen perusteella on mahdollisuus hakea väylän kautta tutkinto-opiskelijaksi ilman valintakoetta. Lisätietoa: Avoimen yliopiston väylä tutkinto-opiskelijaksi | Itä-Suomen yliopisto (uef.fi)

Kemiasta on tarjolla myös aineopinnot, 35 op.

Ilmoittautuessasi koko opintokokonaisuuteen kerralla, opintojen hinta on 15 € / opintopiste. Yksittäisen opintojakson hinta on 20€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2024-2025.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika opintokokonaisuuteen on ilmoittautumishetkestä lukuvuoden loppuun (30.7.2024) saakka ja se sisältää kunkin jakson suoritusoikeuden opetussuunnitelman aikataulun mukaisesti, kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä opintoasiainsihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päivä- ja iltaopetus
Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintokokonaisuus on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Aloitusohjeet sisältävät myös linkin oppiaineen kokonaisuus-Moodleen, josta löydät jaksokohtaiset aloitusohjeet. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä opintoasiainsihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2024-08-07 09:00