Kvantitatiivisten luonnontieteiden tiedon rakentumisprosessit, kevät 2025

Hinta:
80 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Fysiikka oppiaineena, fysiikka tieteenä, käsitteenmuodostus, fysiikan rakenne ja kieli, fysiikan opetuksen lähestymistavat.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija

• ymmärtää fysiikan erityispiirteet oppiaineena ja tieteenalana
  • ymmärtää fysiikan tiedonmuodostumisen prosessin
  • ymmärtää fysiikan hierarkkisen rakenteen ja kielellisiä ulottuvuuksia
  • tietää erilaisia lähestymistapoja fysiikan opettamiseen

(Tänä lukuvuonna meillä on tarjolla kolme luonnontieteiden opettajille hyödyllistä kurssia: tämä Kvantitatiivisten luonnontieteiden tiedon rakentumisprosessit, Tutkimusperustainen fysiikan opetus - syventävä osuus (syksy 2024), ja Monialainen teknologiakasvatus, fysiikka ja kemia (kevät 2025).)

Toteutustapa: Etäopetus. Verkkoluennot/luentovideot, kotitehtävät, seminaarityöskentely, sähköinen etätentti. Kurssi pidetään kokonaan verkossa, ja tarkemmat aikataulut sovitaan osallistujien kesken kurssin alussa.

Suoritustapa: Luennot/luentovideot, palautettavat tehtävät, seminaariesitys, vertaisarvioinnit, sähköinen etätentti, itsenäinen työskentely. Arvioitavat palautetut tehtävät, arvioitava seminaarityö, saatu ja annettu vertaisarviointi ja sähköinen etätentti.

Opintojakson aloitustapaaminen on verkossa 13.1.2025 klo 12.00-14.00, ja kurssi loppuu viimeistään 30.05.2025.

Luonnontieteistä, fysiikasta sivuaineena ja alan opetustehtävistä kiinnostuneet, sekä ammatillista osaamistaan kehittävät. Fysiikkaa lukioissa ja muilla asteilla opettavat.

Yksittäisen opintojakson hinta on 20€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2024-2025.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton
Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset tältä sivulta; heti ilmoittautumisajan alettua tässä on painettava nappi. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä opintoasiainsihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2024-11-25 09:00