Pyöreitä tarroja lasiseinällä.

Implementaatiotutkimus ja käytännön implementointi sosiaali- ja terveydenhuollon palveluissa

• Seminaari
  • Talous ja yhteiskunta
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Helsinki, sekä verkossa
Lisää kalenteriin:

Tapahtumassa pääset kuulemaan näyttöön perustuvien menetelmien käyttöönottoon eli implementointiin liittyvistä uusista tutkimustuloksista sekä niiden hyödyntämisestä sote-palveluiden kehittämisessä ja päätöksenteossa.

Puhumassa ovat alan kotimaiset ja ulkomaiset asiantuntijat, kuten professori Henna Hasson Karoliinisesta instituutista sekä apulaisprofessori Rhiannon Evans ja professori Graham Moore Cardiffin yliopistosta.

Vaikuttavien käytäntöjen implementoinnin tutkimusverkoston tapahtuma tarjoaa tuoreita näkökulmia sote-palveluiden vaikuttavuuden vahvistamiseen tutkitun tiedon avulla. Verkostoon kuuluvat Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö, Itä-Suomen yliopisto, Kansaneläkelaitos, Työterveyslaitos ja Hoitotyön tutkimussäätiö. Tutustu Vaikuttavien käytäntöjen implementoinnin tutkimusverkostoon täällä.

Tapahtuma järjestetään ke 30.10.2024 klo 9–15.30 Helsingissä, osoitteessa Siltasaarenkatu 8–10. Seminaariin voi osallistua myös verkossa. Katso lisää tietoa Implementaatiotutkimuksen seminaarista tapahtuman verkkosivulla

Lisätietoja antaa Mervi Rantsi, sähköposti mervi.rantsi@uef.fi.