Pako hybridilabista

Pelaa virtuaalista Pako hybridilabista -pakohuonepeliä

Tutustu UEFin uuteen hybridioppimisympäristöön pelaamalla pakohuonepeliä!
  • Koulutus ja oppimisympäristöt
Alkamispäivä:
Lisää kalenteriin:

VIRTUAALINEN PAKO HYBRIDILABISTA on pakohuonepedagogiikkaa hyödyntävä pakohuonepeli, jonka avulla pääset tutustumaan Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskuksen tiloissa sijaitsevan UEF Hybridilabin toiminnallisiin, pedagogisiin ja teknologisiin ratkaisuihin. Pakohuonepeliä pelataan itsenäisesti omalla tietokoneella. Pelin pelaamiseen tarvitset noin 30–60 minuuttia aikaa. Pääsetkö sinä pakenemaan?

Pelaa Pako hybridilabista -pakohuonepeliä

Pako hybridilabista -pakohuonepeli on toteutettu osana UEF Hybridilab -hanketta, jonka tavoitteena oli kehittää ja testata UEFin hybridikoulutusten toimintamallia ja hybridikoulutuskonseptia, lisätä hybridikoulutusosaamista sekä rakentaa fyysinen hybridioppimisympäristö Itä-Suomen yliopiston Kuopion ja Joensuun kampuksille.

Mikä on UEF Hybridilab?

UEF Hybridilab on Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskuksen testioppimisympäristö, jossa kehitetään uusia teknisiä, pedagogisia ja toiminnallisia ratkaisuja entistä parempien hybridikoulutusten tai hybridinä toteutettavien kehittämistilaisuuksien tuottamiseen.

UEF Hybridilab tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden osallistua koulutukseen ja kehittämistilaisuuksiin joustavasti joko etänä tai fyysisesti paikan päällä. Uusi hybridioppimisympäristömme yhdistää lähitapaamisten ja etäosallistumisen parhaat puolet, mahdollistaen osallistujille monipuolisen ja osallistavan oppimiskokemuksen.

Hankkeessa työskenneltiin uuden oppimisympäristön ja toimintamallin luomiseksi. Tämä tapahtui yhteiskehittämällä tilaa, teknologiaa ja toimintatapoja eri sidosryhmien, kuten opettajien, kouluttajien, suunnittelijoiden, IT-asiantuntijoiden, opiskelijoiden ja yritysten edustajien kanssa. Tavoitteena oli luoda dynaaminen ja interaktiivinen ympäristö, joka tukee hybridikoulutuksen parhaita käytäntöjä ja tarjoaa osallistujille joustavan osallistumismahdollisuuden ja rikastuttavan oppimiskokemuksen.

Sanna Soppela, sanna.soppela@uef.fi ja
Kukka-Maaria Kokkonen, kukka-maaria.kokkonen@uef.fi