Ilmakuva Savilahden kampusalueesta vuodelta 2021

Savilahtipäivä: Tule tutustumaan Savilahteen – ihmisten ja ideoiden kotiin!

• Yleisötapahtuma
  • Yliopistoyhteisö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
14:00–17:00
Tapahtumapaikka:
Savilahden kampusalue
Kuopio
Lisää kalenteriin:

Ainutlaatuisia oppimisympäristöjä, maailmanluokan tutkimuslaboratorioita, kirjastoja, taidetta, yhteisiä olohuoneita, elämää, hyvinvointia, iloa ja inspiraatiota! Tätä kaikkea ja paljon muuta löytyy Savilahdesta, joka vastaa tulevaisuuden ehdoilla ja mahdollisuuksilla tapaamme elää, oppia, yrittää, kommunikoida ja tehdä työtä.

Tule kurkkaamaan, miltä Itä-Suomen yliopiston, Savonia-ammattikorkeakoulun ja Savon ammattiopiston tiloissa näyttää – Savilahtipäivä on avoin kutsu kaupunkilaisille tulla tutustumaan tähän ainutlaatuiseen naapurustoon!

Aika: tiistai 15.11. klo 14–17
Paikka: avoimet ovet ja ohjelmaa Itä-Suomen yliopistolla osoitteessa Yliopistonranta 1, Savonia-ammattikorkeakoululla osoitteessa Microkatu 1, Savon ammattiopistolla osoitteessa Hehkukatu 1 ja KPY Novapoliksen CoWork-ympäristössä osoitteessa Microkatu 1M.

- Kirjastokierrokset klo 14.00, 15.00 ja 16.00
- HUMEA-liikelaboratoriossa demoja non-stop
- Taide kampuksella - omatoiminen taidekierros
Kahvitarjoilu klo 14–16.00.

15.00 Cafe Smart Tiedekahvila: Taide ympärillämme. Taiteen roolista ja merkityksestä keskustelemassa Kuopion yliopistollisen sairaalan taideasiantuntija Henna Hietainen ja Itä-Suomen yliopiston johdon assistentti Senja Hytinkoski.

Ilmainen kyyti keskustasta Savilahteen Hop-on Hop-off kaupunkibussilla: tasatunnein keskustasta Savilahteen ja puolelta Savilahdesta keskustaan. Lähtö keskustassa Kuopion kaupungintalon edestä.

Lisätietoja antaa Anna Simolin, anna.simolin@uef.fi.

Tarkempia tietoja päivitetään Savilahtipäivän verkkosivulle.