SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartForGoodLIVE: Esihenkilöiden ohjauksellinen työote - miten vahvistaa tuloksellista asiakastyötä?

Miten johtaa ohjaustyötä? Miten tukea henkilöstöä, joka tekee ohjaustyötä monien myllerrysten keskellä, monenlaisilla osaamistaustoilla?
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Lisää kalenteriin:

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla keskustellaan torstaina 28.11. klo 8.30-9.15 siitä, miten ohjaustyötä tulisi johtaa. Lisäksi kahveilla vastataan kysymyksiin, miten tukea henkilöstöä, joka tekee ohjaustyötä monien myllerrysten keskellä, monenlaisilla osaamistaustoilla? Miten olla tukena ja jaksaa myös itse? Miten ohjaustaidot auttavat, ei ainoastaan asiakasta vaan myös työyhteisöä?

Vieraana Itä-Suomen yliopiston projektiasiantuntijan Hanna Hallikaisen kanssa ovat Itä-Suomen yliopiston professori Sanna Vehviläinen sekä Nora Kettunen Joensuun nuorisoverstaalta. Tervetuloa aamukahveille kuulemaan aiheesta heidän johdollaan enemmän.

----------------------------------------------

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.

Tutustu Jatkuvan oppimisen keskuksen opinto- ja koulutustarjontaan.