#SmartforgoodLIVE virtuaaliset aamukahvit.

#SmartForGoodLIVE: Itä-Suomessa tuhansia kansainvälisiä opiskelijoita – Onko meillä varaa jättää heidän osaamisensa hyödyntämättä?

Miten kansainväliset osaajat voivat auttaa ratkaisemaan osaajapulaa? Itä-Suomessa opiskelee tuhansia ammatti- ja korkeakouluopiskelijoita, joilla on monipuolista osaamista. Aamukahveilla saat käytännön työkaluja kansainvälisten osaajien rekrytointiin, perehdyttämiseen ja kielen oppimiseen työpaikalla.
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Lisää kalenteriin:

Liity mukaan #SmartForGoodLIVE-virtuaalisille aamukahveille 7.11. klo 8.30-9.15! Uhkaako osaajapula liiketoimintasi kehittymistä? Oletko miettinyt kansainvälisen osaajan palkkaamista? Itä-Suomessa on tuhansia kansainvälisiä ammatti- ja korkeakouluopiskelijoita. Tule kuulemaan, millaisia tietoja ja taitoja heillä on. Esittelemme myös konkreettisia työkaluja, jotka auttavat kansainvälisten osaajien rekrytoinnissa, perehdyttämisessä ja kielen oppimisessa työpaikalla.

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.

Tutustu Jatkuvan oppimisen keskuksen opinto- ja koulutustarjontaan.