smartforgoodlive virallinen kuva

#SmartforgoodLIVE: Itsensä johtaminen -keskeytyksistä keskittymiseen

Keskimäärin keskeytykset vievät 20–30 % toimihenkilön työpäivästä. Ja suurin osa on itseaiheutettuja. Niitä kannattaa siis vähentää. Mutta kuinka?
  • Jatkuva oppiminen
  • Työelämäyhteistyö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Lisää kalenteriin:

Kahveilla aiheesta kanssasi on keskustelemassa Jatkuvan oppimisen keskuksen suunnittelija ja kouluttaja Arttu Puhakka. Puhakka on innoittava ja energinen valmentaja, joka ottaa osallistujat mukaan yhteiseen keskusteluun. Hänen koulutukset perustuvat tutkittuun tietoon ja käytännössä hyväksi havaittuihin menetelmiin. Artun koulutuksissa on ollut yli 13000 osallistujaa, isoista pörssiyrityksistä kolmannen sektorin toimijoihin.

#SmartforgoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.