SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartForGoodLIVE: Kestävä kiertotalous: yhteiskunnan ja talouden uusien mahdollisuuksien suunta

Kiertotalous on koko yhteiskunnan, talouden ja kulttuurin muutos, joka liittyy ihmisten käyttäytymiseen ja organisaatioiden toimintaan.
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Lisää kalenteriin:

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla keskustellaan torstaina 21.11. klo 8.30-9.15 siitä, kuinka kestävä kiertotalous ohjaa miettimään suhdettamme kuluttamiseen, luomaan uusia toimintatapoja materiaalien hyötykäytön pidentämiseen ja jätteen vähentämiseen. Kyseessä on laaja ja monimutkainen yhteiskunnallinen murros ja siksi siihen liittyy myös hitautta ja huolta. Kiertotalous on kuitenkin muutos, joka tarjoaa paljon mahdollisuuksia ja uusia avauksia.

Vieraina aamukahveilla aiheesta kanssasi on keskustelemassa Itä-Suomen yliopiston Innovaatiojohtamisen professori Hanna Lehtimäki ja projektipäällikkö, tuntiopettaja sekä väitöskirjatutkija Juha Kinnunen. Tervetuloa kuulemaan aheesta enemmän aamukahveille!

---------------------------------------------------------------

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.

Tutustu Jatkuvan oppimisen keskuksen opinto- ja koulutustarjontaan.