SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartForGoodLIVE: Luontopohjaiset ratkaisut - mitä ne ovat?

Aamukahveilla ovat aiheena luontopohjaiset ratkaisut (nature-based solutions, NBS), jotka hyödyntävät luontoa kestävällä tavalla yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisemiseksi.
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Lisää kalenteriin:

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla keskustellaan torstaina 14.11. klo 8.30-9.15 luontopohjaisista ratkaisuista eli nature-based solution (NBS), jotka ovat yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisuja ja tukeutuvat kestävällä tavalla luontoon tai inspiroituvat siitä. Yhdellä ratkaisulla voidaan samaan aikaan vaikuttaa moneen ongelmaan, kuten sään ääri-ilmiöiden aiheuttamiin haittoihin, luontokatoon ja tulehdusperäisten sairauksien yleistymiseen. Millaista osaamista Itä-Suomen yliopistossa on luontopohjaisiin ratkaisuihin liittyen ja millaista uutta koulutusta on kehitteillä?

Aiheesta kanssasi aamukahveilla ovat keskustelemassa Itä-Suomen yliopiston Ympäristö- ja biotiteiden professori Elina Oksanen, yliopisto-opettaja Oskari Ylikoski ja hakesuunnittelija Olivia Ollikainen. Tervetuloa kuulemaan teemasta lisää!

----------------------------------------------

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.

Tutustu Jatkuvan oppimisen keskuksen opinto- ja koulutustarjontaan.