smartforgoodlive virallinen kuva

#SmartforgoodLIVE: SOTE-uudistus, hyvinvointialueet ja uudet osaamisvaatimukset

SOTE-uudistus muuttaa sosiaali- ja terveydenhuollon ja pelastustoimen perinteistä päätöksentekoa, johtamista ja organisaatiokulttuuria sekä asettaa uusia vaatimuksia osaamisella. Tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan kanssamme siitä, minkälaista osaamista edellytetään alan toimijoilta muutoksen eri vaiheissa ja miten osaamistarpeisiin voidaan vastata?
  • Oppiva ihminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Lisää kalenteriin:

Aamukahvien asiantuntijavieraat, terveyshallintotieteen professori Johanna Lammintakanen ja yliopistonlehtori, dosentti Minna Kaarakainen tulevat Sosiaali- ja terveysjohtamisen laitokselta, joka on Suomen johtava sote-maisterikouluttaja ja sote-alojen tutkimusyksikkö. Johanna Lammintakasen tutkimusintressit kattavat sosiaali- ja terveyspalvelujen johtamiseen liittyvät moninaiset kysymykset ja Minna Kaarakainen on palvelujärjestelmäasiantuntija, joka tutkii uudistuvaa palvelujärjestelmää niin järjestelmän, päättäjien kuin palveluiden käyttäjien näkökulmista.

#SmartforgoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaiaamuisin kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.