Tartu toimeen! Humanistien työnhakustartti 31.1.–4.2.2022

Alkamispäivä:
Lisää kalenteriin:

Kielten, kulttuurien ja historian osaaja – erotu eduksesi työnhaussa!

Työnhakustartissa tutustutaan mm. humanistien urapolkuihin sekä vieraillaan ohjelmisto-, logistiikka- ja huolinta-alan työpaikoissa. Lisäksi viikolla valmistaudutaan työnhakutilanteeseen työhaastatteluklinikalla.

Tilaisuuksiin tulee ilmoittautua ennakkoon. Ilmoittautumislinkit löydät ohjelmasta.

Kohderyhmät: Itä-Suomen yliopiston humanististen alojen (kielet, kulttuurintutkimus, historia) opiskelijat ja henkilökunta, näiltä aloilta valmistuneet, Itä-Suomesta työtä etsivät humanistit sekä työelämäyhteistyöstä kiinnostuneet yritykset.

Humanistisen osaston opiskelijat voivat hyödyntää tilaisuuksia portfoliosuorituksissaan (2110041 Osaamisen tunnistaminen ja oppimisportfolio, 2110042 Asiantuntijaksi kasvamisen portfolio).

Viikon järjestää HUMUS – Humanistit uudistuvassa työelämässä -hanke (ESR) yhteistyökumppaneineen.

Projektipäällikkö Anna Logrén

anna.logren@uef.fi