UEF liput lipputangoissa

Technoa joustavasti Ylä-Savossa - Teknologia-alan osaamista ja koulutusta tarjoavat tahot esittäytyvät 6.-27.5.

• Yhteistyö
Alkamispäivä:
Päättymispäivä:
Tapahtumapaikka:
Lisää kalenteriin:

Joustavalla koulutuksella, elinikäisellä oppimisella ja kehittämistyötä tukevilla palveluilla on tärkeä osa teollisuusyritysten liiketoiminnan kehittämisessä.

Teknologia-alan osaamista ja koulutusta tarjoavat tahot esittäytyvät online-tilaisuuksissa ja kertovat koulutus- ja TKI-tarjonnastaan. Mukana tilaisuudessa ovat Ylä-Savon ammattiopisto, Savonia-ammattikorkeakoulu, Itä-Suomen yliopisto, Kuopion Kauppakamari, TE-palvelut ja alueella toimivat hankkeet.

Tilaisuudet järjestetään verkossa neljänä perättäisenä keskiviikkona klo 13.00–14.00

6.5.2020 Johtaminen, projektinhallinta sekä HR ja siihen liittyvä toiminnan kehittäminen
13.5.2020 Myynti ja markkinointi sekä kansainvälistyminen
20.5.2020 Digitaalisuus ja ICT