Varadekaani Markku Hauta-Kasari, tekniikan kandidaatit Miro Rytkönen ja Juho Huovinen, tekniikan tohtori Eero Koponen ja vanhempi yliopistonlehtori Lasse Heikkinen yhteiskuvassa.

Lumet-tiedekunnan varadekaani Markku Hauta-Kasari ja teknillisen fysiikan laitoksen varajohtaja Lasse Heikkinen (takana) onnittelivat tekniikan kandidaateiksi valmistuneita Miro Rytköstä ja Juho Huovista sekä tuoretta tekniikan tohtoria Eero Koposta.

Ensimmäiset tekniikan kandidaatit, diplomi-insinöörit ja tekniikan tohtori valmistuivat Itä-Suomen yliopistosta

Tekniikan koulutusohjelmat tuottavat monipuolisesti osaajia teknologiayritysten tarpeisiin ja tutkijanuralle.

Parasta opinnoissa on se, miten syvällisesti meidät opetetaan soveltamaan oppimaamme tietoa ja taitoa käytännön tarpeisiin.

Juho Huovinen

Tekniikan kandidaatti, teknillinen fysiikka

Mielestäni parasta fotoniikan opinnoissa ovat olleet laboratoriotyön kurssit. Näissä kursseissa toimi hyvänä motivaattorina yhteistyö yrityksien kanssa, mikä auttoi valmistamaan minua työelämää varten.

Kalle Eskelinen

Diplomi-insinööri, fotoniikka