Ilmastonmuutos -verkkokurssi, lv. 2024-2025

Hinta:
40 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Kurssi perustuu Ilmasto.nyt -verkkokurssin sisältöön: Ilmastomuutos — mistä on kyse, ilmastojärjestelmän toiminta, ilmaston tulevaisuus, vaikutukset, hillintä, sopeutuminen ja suuret kysymykset.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija hallitsee perusteet ilmastonmuutoksesta luonnontieteellisenä ilmiönä sekä sen hillinnästä ja siihen sopeutumisesta. Hän ymmärtää perusteet, kuinka ilmasto toimii, ja ymmärtää ilmastonmuutoksen syitä ja seurauksia sekä tietää, millä toimilla ilmastonmuutosta voidaan hillitä ja kuinka siihen voidaan sopeutua. Opiskelija osaa katsoa ilmastonmuutosta monesta eri näkökulmasta ja luoda yhteyksiä ympäristön, talouden ja yhteiskunnan eri osa-alueiden välillä.

Suoritustapa: Opiskelu oman aikataulun mukaan ja jatkuvaan näyttöön pohjautuva arviointi: oppimispäiväkirja ja monivalintatehtävät. Opintojakson suoritustavoista sovitaan tarkemmin opintojakson alussa.

Toteutustapa: Verkkokurssi ja siihen liittyvät tehtävät omalla aikataululla. Kurssin voi suorittaa suomeksi tai englanniksi.

Oppimateriaali: Verkkomateriaali.

Kurssi on suoritettavissa vuoden ympäri.

Aiheesta kiinnostuneet, osaamistaan päivittävät opettajat, työelämässään ilmastonmuutoksen haasteisiin törmäävät.

Yksittäisen opintojakson hinta on 20€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2024-2025.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä opintoasiainsihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton
Suomi
Englanti

Kurssin voi suorittaa haluamallaan kielellä.

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset tältä sivulta; heti ilmoittautumisajan alettua tässä on painettava nappi. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä opintoasiainsihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2024-08-07 09:00