JOK

Oppimisen tuki ja organisaatioiden kehittäminen -verkkokurssi

Täydennyskoulutus
Mitä osaamisen johtaminen on ja miten se edistää organisaation strategisten tavoitteiden saavuttamista? Mitä tekemistä jatkuvalla oppimisella on innovaatioiden kanssa? Perehdy organisaatioiden kehittämiseen oppimisen näkökulmasta tällä kurssilla.
smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
  • HRakatemia
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus
Hinta:
139 € (alv 25,5%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Tällä kurssilla perehdytään työpaikkapedagogiikkaan. Kurssi soveltuu esihenkilötehtävissä toimiville, jotka haluavat edistää työhyvinvointia ja vahvistaa organisaation strategisten tavoitteiden saavuttamista jatkuvan oppimisen avulla.

• Työpaikkapedagogiikka oppimisen tukena
  • Oppimisen johtaminen ja valmentava esihenkilötyö
  • Verkko-oppiminen ja etänä tapahtuva oppiminen
  • Jatkuva oppiminen innovaatioiden edellytyksenä ja lopputuloksena

Tällä kurssilla opit

• mitä työpaikkapedagogiikka on ja miten sitä voidaan rakentaa
  • saat ymmärrystä siitä, miten jatkuvalla oppimisella voidaan edistää työhyvinvointia
  • ymmärrät, mitä osaamisen johtaminen on ja miten se edistää organisaation strategisten tavoitteiden saavuttamista
  • opit, mitä haasteita digitalisaatio tuo oppimiselle ja miten niitä voidaan ratkaista
  • osaat myös nähdä innovaation jatkuvana oppimisprosessina ja tiedät, miten sitä voidaan tukea organisaatiossa

Esihenkilötyössä sekä henkilöstöhallinnossa toimivat tai kyseisiin tehtäviin suuntaavat. Kaikki aiheesta kiinnostuneet.

139,00 € (sis. alv. 25,5 % = 35,45 €)

Verkkokurssille osallistumisen voi perua 14 kalenteripäivän sisällä ilmoittautumisesta, mikäli asiakas ei ole aloittanut verkkokurssin suorittamista.  Jos ilmoittautuminen perutaan myöhemmin laskutetaan asiakkaalta koulutuksen hinta  kokonaisuudessaan, vaikka asiakas ei olisi aloittanut verkkokurssin suorittamista. Verkkokurssin suorittamisella tarkoitetaan sitä, että asiakas on kirjautunut saamallaan kurssiavaimella oppimisympäristöön. Tällöin perumisoikeus ei ole enää voimassa. Peruminen tehdään sähköpostilla suunnittelusihteeri Anne Pennaselle, annemaarit.pennanen@uef.fi tai koulutussihteeri Sanna Nissiselle, sanna.nissinen@uef.fi.

Verkkokurssi on käytettävissä kolme (3) kuukautta  ilmoittautumisajankohdasta.

Koulutus voidaan perua järjestäjän toimesta ilman, että siitä aiheutuu järjestäjälle maksuvelvoitetta.

Johtamisen täydennyskoulutukset

Tilaa uutiskirje

verkkokurssit

Learn 24/7 -​verkkokurssit

Opi uutta tai kehitä taitojasi juuri silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Learn 24/7 -verkkokurssit perustuvat tutkittuun tietoon ja antavat sinulle mahdollisuuden oppia joustavasti ja nopeasti oman tahtisi mukaan.