Opinto-ohjaaja Terhi Keltanen neuvoo opiskelijaa avoimen yliopiston opintoihin.

Nyt on oikea hetki aloittaa opinnot avoimessa yliopistossa!

Itä-Suomen yliopiston avoimessa yliopistossa voit valita itseäsi kiinnostavia opintokokonaisuuksia lähes 60 vaihtoehdon joukosta.

Älä jätä tilaisuutta käyttämättä – ilmoittaudu Itä-Suomen yliopiston avoimen yliopiston opintokokonaisuuteen nyt ja hyödynnä mahtava paljousalennus!

Tarjoamme sinulle 58 erilaista opintokokonaisuutta: perusopintokokonaisuuksia, aineopintokokonaisuuksia tai avoimen yliopiston väyläopintopaketteja.

Perusopinnot (25-30 op) tarjoavat vankan pohjan kiinnostuksesi kohteeseen – ja perusopintojen jälkeen voit syventää osaamistasi aineopinnoilla (30-35 op).

Nyt on oikea hetki aloittaa! Ilmoittautuminen on avoinna vain syyslukukaudella 2024, joten toimi nopeasti.

Opintosi kestävät yhden lukuvuoden, joten sitoutuminen, suunnitelmallisuus ja motivaatio ovat avainasemassa. Älä kuitenkaan huoli – jatkuvan oppimisen asiantuntijat ja opinto-ohjaajat auttavat opintojen suunnittelussa ja aikatauluttamisessa.

Ilmoittautumalla nyt voit säästää jopa 125 euroa perusopintojen (25 op) suorittamisesta. Tämä on tilaisuutesi kehittää osaamistasi ja avata uusia ovia urallasi tai opintopolullasi.

Opintokokonaisuudet löydät Jatkuvan oppimisen koulutushausta hakusanoilla perusopinnot tai aineopinnot.

Lisätietoa opintokokonaisuuksista antavat opinto-ohjaajat: Opinto-ohjaus ja opintojen suunnittelu (uef.fi)

Tule mukaan ja sijoita huomisen kestävään osaamiseen!