Academic and Professional English for Law, etäopetus, kevät 2025

Hinta:
80 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Sisältö: Oikeustieteisiin ja akateemiseen sekä ammatilliseen englannin käyttöön liittyviä luku- ja kirjoitustehtäviä, suullisia yksilö- ja ryhmätehtäviä sekä keskusteluita. Tarkoituksenmukaiset lukustrategiat, englanninkielisen tieteellisen artikkelin rakenne, asioiden välisiä suhteita ilmaisevat vihjesanat, yleistieteellistä ja oman alan keskeistä sanastoa.

Osaamistavoitteet: Opiskelija

• käyttää tehokkaasti englanninkielistä tekstiä opiskeluun ja alansa seuraamiseen,
  • osaa valita tarkoituksenmukaisia lukustrategioita,
  • käyttää kriittistä ajattelua ja lähdekritiikkiin tarvittavia taitoja,
  • hallitsee akateemisessa englannissa tyypillisesti esiintyvää ja alansa erityissanastoa,
  • osaa tiivistäen esittää lukemiaan tekstejä,
  • osaa kirjoittaa omaan alaansa liittyvistä aiheista englannin kielen konventiot huomioon ottaen
  • osaa toimia keskeisissä suullista kielitaitoa vaativissa tilanteissa kulttuurienvälisen viestinnän vaatimukset huomioiden,
  • työskentelee yksin ja yhdessä, arvioi ja kehittää omaa oppimista antamalla ja vastaanottamalla palautetta.

Kohderyhmä:

Avoimen yliopiston opiskelijat: opintojaksoa suositellaan erityisesti, jos opiskelet oikeustieteitä tutkintotavoitteisesti.

Suoritustapa: Kurssia varten opiskelijan tulee varata 108 tuntia. Kurssilla on esim. luentoja, suullisia ja kirjallisia yksilö- ja ryhmätehtäviä, itsenäistä työskentelyä, keskusteluita ja pienimuotoisia esitelmiä.

Toteutustapa: Etäopetus. Aktiivinen osallistuminen opetukseen ja kurssiin kuuluvat tehtävät ja harjoitukset. Opiskelu tapahtuu verkkovälitteisesti. Johdantotapaaminen 19.3. on pakollinen. Verkkovälitteiseen osallistumiseen vaaditaan riittävät tekniset varusteet (esim. riittävän nopea verkkoyhteys, kuulokkeet, mikrofoni ja web-kamera) ja valmiudet käyttää vaadittua tekniikkaa.

Aikataulu: Ajalla 19.3.–30.5.2025. Pakollinen tapaaminen (etä) ke 19.3. klo 14-16.

Arviointi: Hyväksytty/Hylätty

Oppimateriaali: Opettajan jakama materiaali ja verkkoaineisto.

Tutustu opintojaksoon ja sen aikatauluihin Pepissä.

Katso tallenne opintojen aloittamisesta avoimessa yliopistossa (kesto n. 5 min).

Yksittäisen opintojakson hinta on 20 € / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2024 - 2025.
Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.
Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä opintoasiainsihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päivä- ja iltaopetus
Englanti

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä opintoasiainsihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2024-11-25 09:00